Otvorene prijave za sudjelovanje na konferenciji "Cjeloviti regulatorni pristup – od odobrenja do primjene lijeka"
16.11.2017.
Danas započinju prijave za sudjelovanje na regulatornoj i farmakovigilancijskoj konferenciji "Cjeloviti regulatorni pristup - od odobrenja do primjene lijeka", koja će se u organizaciji Agencije za lijekove i medicinske proizvode (HALMED) održati 11. prosinca 2017. godine u hotelu Panorama u Zagrebu.
Datum i mjesto održavanja: 11. prosinca 2017. godine, Zagreb, Panorama Zagreb Hotel
Teme konferencije:
- Arbitražni postupci
- Ishod ocjene PSUSA-e i sigurnosnog signala
- Nacrt (mock-up) pakiranja lijeka
- Novi načini prikupljanja informacija o sigurnosti primjene lijekova
- Farmakovigilancijski EU projekti
- Opskrba tržišta lijekovima
- Krivotvoreni lijekovi
- Sigurnosne oznake na lijekovima
- IT novosti na području lijekova
Konferencija je namijenjena nositeljima odobrenja za stavljanje lijeka u promet u Republici Hrvatskoj (osobito zaposlenima u regulatornim poslovima i farmakovigilanciji), zdravstvenim radnicima, odgovornim osobama za farmakovigilanciju te predstavnicima udruga pacijenata, stručnih društava i regulatornih tijela za lijekove.
Program konferencije (.docx); (.pdf)
Prijava za sudjelovanje
Molimo Vas da ispunjenu prijavnicu za sudjelovanje na skupu dostavite elektroničkom poštom na adresu konferencija@halmed.hr ili telefaksom na broj 01/4884 119 najkasnije do 7. prosinca 2017. godine.
Obrazac prijave (.docx); (.pdf)
Broj mjesta na skupu je ograničen pa molimo što raniju prijavu.
Kotizacija:
- zdravstveni radnici, sveučilišni djelatnici i studenti: 800,00 kn + PDV = 1.000,00 kn
- regulatorna tijela: 950,00 kn + PDV = 1.187,50 kn
- nositelji odobrenja i ostali: 1.600,00 kn + PDV = 2.000,00 kn
Kotizacija uključuje radni ručak, stanke za kavu i potvrdnicu o sudjelovanju.
Uplata kotizacije
Nakon prijave, uplata kotizacije obavit će se isključivo putem ponude koja će sudioniku biti dostavljena na kontakte naznačene u prijavi (u prijavnici je potrebno naznačiti način na koji želite primiti ponudu za plaćanje kotizacije).
Molimo Vas da kopiju uplatnice dostavite na e-adresu konferencija@halmed.hr ili telefaksom na broj +385 1 4884 119.
Otkazni rok
U slučaju nemogućnosti dolaska, prijavljeni sudionik treba obavijestiti HALMED najkasnije do 7. prosinca 2017. godine.
Odustajanje od sudjelovanja
U slučaju odustajanja ili nedolaska na skup, primijenit će se sljedeća ljestvica obračuna troškova storniranja:
- do 7. prosinca 2017. godine kotizacija se u potpunosti vraća
- od 8. do 10. prosinca 2017. godine organizator zadržava 30 posto kotizacije
- 11. prosinca 2017. godine, odnosno u slučaju nedolaska na skup, organizator zadržava 100 posto kotizacije
Bodovanje skupa
Hrvatska liječnička komora vrednovala je sudjelovanje na skupu s 8 bodova, a održavanje predavanja na skupu s 10 bodova.
Hrvatska ljekarnička komora vrednovala je sudjelovanje na skupu s 1,5 bodom. Sudjelovanje na konferenciji vrednovat će se i sukladno pravilnicima Hrvatske komore medicinskih biokemičara (HKMB).
Molimo članove Hrvatske ljekarničke komore da prigodom ispunjavanja obrasca za prijavu sudjelovanja na konferenciji svakako navedu svoj članski broj iskaznice HLJK-a te osnivača odnosno vlasnika tvrtke ili ustanove u kojoj su zaposleni, budući da su ovi podaci nužni za prijavu aktivnih i pasivnih sudionika skupa za bodovanje HLJK-a.
Organizatori ne preuzimaju odgovornost za slučaj pretrpljenih ozljeda, gubitaka ili moguće štete za sudionike.
Organizatori zadržavaju pravo izmjene programa. Hvala na razumijevanju.